701 ENDURO 2023
PERFEKTNÍ KOMBINACE
Všestranné 701 Enduro nezná hranic, je neuvěřitelně zdatné v městském prostředí a skutečně vyniká ve svém oblíbeném terénu. Model 701 Enduro, inspirovaný stroji, které vyhrály enduro mistrovství světa a jsou vyrobeny pokročilými technickými technikami. Je vybavena nejmodernější elektronikou prostě poskytuje bezkonkurenční možnoti.
KONFIGURÁTOR |
Vybavte si motocykl dle vlastních představ a pošlete nám konfiguraci mailem na husqvarna@racetool.cz. Připravíme pro Vás nabídku na míru přímo dle Vašich představ.
Přesně navrženo
Rám
Lehký příhradový rám je vyroben z trubkových dílů z kvalitní chrom-molybdenové oceli s různou tloušťkou stěny, byl vyvinut tak, aby zajistil přesnou ovladatelnost a dodal jezdci úplnou důvěru. Rám s touto vyváženou konstrukcí se vyznačuje vysokou torzní tuhostí, která zajišťuje maximální ovladatelnost. Větší poddajnost v podélném směru pak pomáhá pohlcovat energii rázů od kol, čímž přispívá k ještě lepšímu odpružení a snižuje únavu jezdce.
Podsedlový rám s nádrží
Inovativní využití zadní palivové nádrže jako hlavní strukturální části podsedlového rámu zachovává nízkou hmotnost a zjednodušuje konstrukci.
Přední vidlice WP
Ke snadnější jízdě v náročném terénu přispívá upside-down vidlice WP XPLOR 48. Vidlice modelu 701 ENDURO s rozdělenou funkcí tlumení stlačení a odskoku byla původně vyvinuta společností WP pro enduro modely. Je vybavena pružinami v obou nohách, ale vyznačuje se oddělenými funkcemi každé nohy vidlice: tlumení stlačení se odehrává na levé straně, zatímco tlumení odskoku na pravé straně. Tyto dvě funkce se vzájemně nijak negativně neovlivňují. Tlumení tak lze nastavit pomocí otočných prvků na obou nohách vidlice, přičemž k dispozici je po 30 krocích nastavení.
Zadní tlumič WP
Tlumič WP XPLOR je ke kyvné vidlici připojen pomocí přepákování. To zajišťuje progresivní charakter odpružení a vynikající odolnost proti propružení na doraz. Je plně seřiditelný, včetně vysokorychlostního a nízkorychlostního stlačení, což umožňuje přesné nastavení tlumiče pro jakékoliv podmínky a preference jezdce.
Mistrovské dílo
Motor
Kapalinou chlazený jednoválcový motor s objemem 690 cm3 v nabízí silné zrychlení od těch nejnižších otáček i ochotu k vytáčení a kultivovaný chod.
Vynikající maximální výkon 55 kW (74 k) při 8 000 ot./min a točivý moment 73,5 Nm při 6500 ot./min. nenechávají jezdce na pochybách o výkonu zabaleném v této kompaktní jednotce.
Další velkou výhodou – kromě extrémní nízké spotřeby paliva – jsou také dlouhé servisní intervaly 10 000 km a s tím související nízké provozní náklady.
Hlava válce
Lehká a kompaktní hlava válce obsahuje čtyři ventily, jeden vačkový hřídel umístěný nad sacími ventily a sekundární vyvažovací hřídel poháněný rozvodovým řetězem. Sací ventily jsou ovládány jednoramennými vahadly a výfukové ventily pak dvouramennými vahadly.
Ride-by-wire
Model Husqvarna 701 ENDEURO je vybaven elektronickým plynem, který pomocí elektronických snímačů převádí pohyby plynové rukojeti a aktivuje škrticí klapky. Tím se výrazně zlepšuje odezva a vedle pohodlnější jízdy řidič získá také lepší kontrolu nad dávkováním plynu.
Převodovka
Sametová 6rychlostní převodovka s funkcí Quickshifter+ umožňuje rychlejší změny převodových stupňů bez použití spojky při jízdě pod plynem nebo v zatáčkách. To přispívá nejen k lepší kontrole nad strojem, protože jezdec má po celou dobu řídítka pevně v rukou, ale také ke zvýšení trakce zadního kola.
Dokonalá kontrola
Kola
Černé ráfky D.I.D vyrobené z vysoce pevné hliníkové slitiny dodávají modelu 701 Enduro agresivní a moderní vzhled. Terénní schopnosti modelu 701 Enduro jsou podtrženy průměrem 21" předního a 18" zadního kola.
Jizdní režimy
Pomocí přepínače umístěného na řídítkách lze sbadno nastavit výkonovou charakteristiku motoru prostřednictvím dvou jedinečných jízdních režimů.
Režim 1 nabízí sportovní odezvu na plyn a citlivou kontrolu trakce v zatáčkách, omezuje prokluz kol na minimum pro optimální jízdní výkon na ulici.
Režim 2 poskytuje plynulou odezvu na plyn s kontrolou trakce v terénu, což umožňuje prokluz kol a zvedání předního kola pro použití v terénu bez omezení výkonu. Novinkou pro rok 2021 je funkce offroad ABS také integrována do režimu 2. V režimu offroad funguje ABS pouze na předním kole. Jezdec pak může zastavit zadní kolo pro lepší ovládání v terénu a snížená aktivace ABS na předním kole pomáhá účinně zpomalit na volném povrchu.
Brzdy
Nejnovější technologie ABS od společnosti Bosch je kombinována s vysoce výkonnými brzdami od společnosti Brembo: dvoupístkový plovoucí třmen a kotouč vpředu, stejně jako jednopístkový třmen a kotouč vzadu (průměr 300 a 240 mm) . Nejnovější technologie ABS od společnosti Bosch zaručuje maximální bezpečnost a celkovou jistotu. Pro pokročilejší jezdce může být plně deaktivována.
Kontrola Trakce
Systém kontroly trakce citlivý na úhel náklonu sleduje otáčky zadního kola a okamžitě (během milisekund) reaguje, pokud je rychlost otáčení zadního kola nepřiměřená jízdní situaci. Systém pracuje snížením výkonu motoru plynulým a sotva postřehnutelným zásahem do škrticí klapky, dokud se prokluz nesníží na optimální míru pro zvolený jízdní režim a aktuální úhel náklonu. Pro jezdce, kteří hledají plnou kontrolu nad svým motocyklem, lze také kontrolu trakce vypnout .
Technologie a komfort
JÍZDA PLNĚ POD KONTROLOU
Podvozek
Příhradový rám je vyroben z kvalitní chrom-molybdenové oceli s různou tloušťkou stěny. Rám modelu 701 s touto vyváženou konstrukcí se vyznačuje vysokou torzní tuhostí, která zajišťuje maximální ovladatelnost. Větší poddajnost v podélném směru pak pomáhá pohlcovat energii rázů od kol, čímž přispívá k ještě lepšímu odpružení a snižuje únavu jezdce.
Ergonomicky je navržen tak, aby spojoval tělo jezdce s motocyklem, zajišťoval tak dokonalou harmonii mezi člověkem a strojem a zároveň umožňoval úplnou kontrolu ve všech jízdních situacích.
Spojka
Spojku APTC (Adler Power Torque Clutch) od společnosti Adler lze ovládat s minimálním úsilím. Při prudkém zrychlení maximalizuje přilnavost zadního kola a také zabraňuje nestabilitě zadního kola při agresivním podřazování a při prudkém brzdění v zatáčkách. Jezdec tak má maximální kontrolu a perfektní řazení.
PŘESNÉ OVLÁDÁNÍ
CNC OBRÁBĚNÉ Brýle vidlice
Vysoce pevné CNC obráběné brýle zajišťují pevné upnutí vidlice a přesné ovládání.
Kompatibilita s A2 licencí
Se specifickou mapou motoru A2, která omezuje výkon na 30 kW, je model 701 Enduro vhodný pro držitele licence A2, kteří se chtějí stát skutečnými světovými cestovateli.
Technické parametry
Motor | |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 692.7 cm³ |
VÝKON V KW | 55 kW |
KROUTICÍ MOMENT | 73.5 Nm |
DRUH KONSTRUKCE | 1válcový, 4dobý motor |
VRTÁNÍ | 105 mm |
ZDVIH | 80 mm |
STARTÉR | Elektrický startér |
MAZÁNÍ | Nucené olejové mazání se 2 olejovými čerpadly |
PŘEVODOVKA | 6stupňová |
CHLAZENÍ | Kapalinové chlazení |
SPOJKA | Třecí spojka APTC(TM), hydraulicky spínaná |
EMS | Keihin EMS s RBW, dvojité zapalování |
CO2 EMISSIONS | 99 g/km |
Spotřeba paliva | 4,21 l/100 km |
| |
PROVEDENÍ RÁMU | Chrom-molybdenový ocelový mřížový rám, obalovaný práškem |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | WP-USD Xplor 48 |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | WP XPLOR with Pro-Lever linkage |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU) | 250 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU) | 250 mm |
PŘEDNÍ BRZDA | Dvoupístkový plovoucí brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč |
ZADNÍ BRZDA | Jednopístkový plovoucí brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč |
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY | 300 mm |
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY | 240 mm |
ABS | Dvoukanálové ABS Bosch 9.1 MP (včetně ABS pro zatáčení a režimu Supermoto, vypojitelné) |
ŘETĚZ | X-Ring 5/8 x 1/4" |
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ | 62.3 ° |
SVĚTLÁ VÝŠKA | 270 mm |
VÝŠKA SEDADLA | 920 mm |
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.) | 13 l |
SUCHÁ HMOTNOST | 147 kg |