701 supermoto 2024
ESENCE JÍZDY
Výkonný jednoválcový model 701 Supermoto, jenž přináší do ulic ryzího ducha jízdy. Poskytuje bezkonkurenční výkon a zábavu na asfaltu. Lehký jako pírko, dokonale vyvážený a vybavený nejnovějšími elektronickými pomocníky pro bezpečnou jízdu. Je to motocykl, který umožňuje plné přizpůsobení a podporuje delší dobu jízdy. Model 701 Supermoto, význačný černošedým vzhledem, působí na otevřených silnicích nedotknutelně.
KONFIGURÁTOR |
Vybavte si motocykl dle vlastních představ a pošlete nám konfiguraci mailem na husqvarna@racetool.cz. Připravíme pro Vás nabídku na míru přímo dle Vašich představ.
Přesně navrženo
Rám
Lehký příhradový rám je vyroben z trubkových dílů z kvalitní chrom-molybdenové oceli s různou tloušťkou stěny, byl vyvinut tak, aby zajistil přesnou ovladatelnost a dodal jezdci úplnou důvěru. Rám s touto vyváženou konstrukcí se vyznačuje vysokou torzní tuhostí, která zajišťuje maximální ovladatelnost. Větší poddajnost v podélném směru pak pomáhá pohlcovat energii rázů od kol, čímž přispívá k ještě lepšímu odpružení a snižuje únavu jezdce.
Podsedlový rám s nádrží
Inovativní využití zadní palivové nádrže jako hlavní strukturální části podsedlového rámu zachovává nízkou hmotnost a zjednodušuje konstrukci.
Přední vidlice WP
Ke snadnější jízdě v přispívá upside-down vidlice WP APEX se zdvihem 215 mm. Vidlice modelu 701 SUPERMOTO s rozdělenou funkcí, kde levá noha je určena pro tlumení komprese, zatímco pravá noha je určena pro tlumení odskoku. Tlumení tak lze nastavit pomocí otočných prvků na obou nohách vidlice.
Zadní tlumič WP
Plně nastavitelný zadní tlumič WP APEX je vybaven nastavením tlumení odskoku, nastavením rychlého a pomalého tlumení komprese. Zdvih zadního kola 250 mm zaručuje dokonalou kontrolu za všech podmínek, ať už na úzkých a klikatých horských silnicích nebo v přeplněných centrech měst.
Mistrovské dílo
Motor
Kapalinou chlazený jednoválcový motor s objemem 690 cm3 v nabízí silné zrychlení od těch nejnižších otáček i ochotu k vytáčení a kultivovaný chod.
Vynikající maximální výkon 55 kW (74 k) při 8 000 ot./min a točivý moment 73,5 Nm při 6500 ot./min. nenechávají jezdce na pochybách o výkonu zabaleném v této kompaktní jednotce.
Další velkou výhodou – kromě extrémní nízké spotřeby paliva – jsou také dlouhé servisní intervaly 10 000 km a s tím související nízké provozní náklady.
Hlava válce
Lehká a kompaktní hlava válce obsahuje čtyři ventily, jeden vačkový hřídel umístěný nad sacími ventily a sekundární vyvažovací hřídel poháněný rozvodovým řetězem. Sací ventily jsou ovládány jednoramennými vahadly a výfukové ventily pak dvouramennými vahadly.
Ride-by-wire
Model Husqvarna 701 SUPERMOTO je vybaven elektronickým plynem, který pomocí elektronických snímačů převádí pohyby plynové rukojeti a aktivuje škrticí klapky. Tím se výrazně zlepšuje odezva a vedle pohodlnější jízdy řidič získá také lepší kontrolu nad dávkováním plynu.
Systém elektronického vstřikování paliva Keihin je vybaven 50mm tělem škrticí klapky.
Převodovka
Sametová 6rychlostní převodovka s funkcí Quickshifter+ umožňuje rychlejší změny převodových stupňů bez použití spojky při jízdě pod plynem nebo v zatáčkách. To přispívá nejen k lepší kontrole nad strojem, protože jezdec má po celou dobu řídítka pevně v rukou, ale také ke zvýšení trakce zadního kola.
Dokonalá kontrola
Kola
Černé eloxované bezdušové drátěné kola Giant jsou lehká a pevná. 17 "kola jsou obutá do pneumatik Continental ContiAttack Supermoto 120/70 a 160/60 vpředu a vzadu pro mimořádně lehkou ovladatelnost, výjimečné ovládání ve všech úhlech náklonu.
Jizdní režimy
Pomocí přepínače umístěného na řídítkách lze sbadno nastavit výkonovou charakteristiku motoru prostřednictvím dvou jedinečných jízdních režimů.
Režim 1 nabízí sportovní odezvu na plyn a citlivou kontrolu trakce v zatáčkách, omezuje prokluz kol na minimum pro optimální jízdní výkon na ulici.
Režim 2 poskytuje agresivnější odezvu na plyn se sníženou kontrolou trakce, což umožňuje driftování a plnou kontrolu nad motocyklem. Novinka pro rok 2021, funkce Supermoto ABS je také integrována do režimu 2. V režimu Supermoto funguje ABS pouze na předním kole a jezdec pak může ovládat zablokování zadního kola, pokud je to nutné pro plný výkon Supermoto.
Kontrola Trakce
Systém kontroly trakce citlivý na úhel náklonu sleduje otáčky zadního kola a okamžitě (během milisekund) reaguje, pokud je rychlost otáčení zadního kola nepřiměřená jízdní situaci. Systém pracuje snížením výkonu motoru plynulým a sotva postřehnutelným zásahem do škrticí klapky, dokud se prokluz nesníží na optimální míru pro zvolený jízdní režim a aktuální úhel náklonu. Pro jezdce, kteří hledají plnou kontrolu nad svým motocyklem, lze také kontrolu trakce vypnout .
Brzdy
Nový třmen Brembo Monoblock vpředu poskytuje díky své hliníkové, CNC obráběné jednodílné konstrukci vynikající tuhost a minimální hmotnost pro nové úrovně výkonu Supermoto. Výjimečná brzdná síla se zlepšeným brzdným účinkem a ovladatelností je k dispozici na přání jezdce díky radiálně namontovanému čtyřpístkovému třmenu a plovoucímu kotouči Ø 320 mm vpředu a jednopístkovému třmenu plovoucímu kotouči Ø 240 mm vzadu. Nejnovější technologie ABS citlivá na zatáčky od společnosti Bosch zaručuje maximální bezpečnost a celkovou jistotu.
Technologie a komfort
JÍZDA PLNĚ POD KONTROLOU
Podvozek
Příhradový rám je vyroben z kvalitní chrom-molybdenové oceli s různou tloušťkou stěny. Rám modelu 701 SUPEMORO s touto vyváženou konstrukcí se vyznačuje vysokou torzní tuhostí, která zajišťuje maximální ovladatelnost. Větší poddajnost v podélném směru pak pomáhá pohlcovat energii rázů od kol, čímž přispívá k ještě lepšímu odpružení a snižuje únavu jezdce.
Ergonomicky je navržen tak, aby spojoval tělo jezdce s motocyklem, zajišťoval tak dokonalou harmonii mezi člověkem a strojem a zároveň umožňoval úplnou kontrolu ve všech jízdních situacích.
PŘESNÉ OVLÁDÁNÍ
CNC OBRÁBĚNÉ Brýle vidlice
Vysoce pevné CNC obráběné brýle zajišťují pevné upnutí vidlice a přesné ovládání.
Spojka
Spojku APTC (Adler Power Torque Clutch) od společnosti Adler lze ovládat s minimálním úsilím. Při prudkém zrychlení maximalizuje přilnavost zadního kola a také zabraňuje nestabilitě zadního kola při agresivním podřazování a při prudkém brzdění v zatáčkách. Jezdec tak má maximální kontrolu a perfektní řazení.
Kompatibilita s A2 licencí
Se specifickou mapou motoru A2, která omezuje výkon na 30 kW, je model 701 SUPERMOTO vhodný pro držitele licence A2, kteří se chtějí stát skutečnými světovými cestovateli.
Technické parametry
Motor | |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 692.7 cm³ |
VÝKON V KW | 55 kW |
DRUH KONSTRUKCE | 1válcový, 4dobý motor |
VRTÁNÍ | 105 mm |
ZDVIH | 80 mm |
STARTÉR | Elektrický startér |
MAZÁNÍ | Nucené olejové mazání se 2 olejovými čerpadly |
PŘEVODOVKA | 6stupňová |
CHLAZENÍ | Kapalinové chlazení |
SPOJKA | Třecí spojka APTC(TM), hydraulicky spínaná |
EMS | Keihin EMS s RBW, dvojité zapalování |
CO2 EMISSIONS | 96 g/km |
| |
PROVEDENÍ RÁMU | Chrom-molybdenový ocelový mřížový rám, obalovaný práškem |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | WP APEX 48 |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | WP APEX with Pro-Lever linkage |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU) | 215 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU) | 240 mm |
PŘEDNÍ BRZDA | Čtyřpístkový radiální pevný brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč |
ZADNÍ BRZDA | Jednopístkový plovoucí brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč |
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY | 320 mm |
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY | 240 mm |
ABS | Dvoukanálové ABS Bosch 9.1 MP (včetně ABS pro zatáčení a režimu Supermoto, vypojitelné) |
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ | 63.6 ° |
SVĚTLÁ VÝŠKA | 238 mm |
VÝŠKA SEDADLA | 890 mm |
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.) | 13 l |
SUCHÁ HMOTNOST | 148 kg |